دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رپورتاژ آگهی/
اگر به فکر خرید بلیط پرواز ارزان اصفهان هستید تا انتهای این مقاله با ما همره باشید.

پرواز تهران اصفهان | رزرو پرواز لحظه آخری تهران اصفهان

مطمئناً یکی از شهرهایی که توانسته یک‌تنه کفه ترازوی فرهنگ، ادب و تاریخ ایران را سنگین کند، اصفهان است. این شهر سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر خارجی بوده که از طرق مختلف به اصفهان می‌آیند، همچنین شهر یاد شده در تمام ایام سال مسافرانی از سرتاسر ایران دارد. زیبایی‌های تمام‌نشدنی اصفهان یکی از دلایلی است که افراد را برای خرید پرواز تهران اصفهان ترغیب می‌کند. اگر شما هم به فکر خرید بلیط پرواز ارزان اصفهان هستید تا انتهای این مقاله از وبسایت پرواز باتو با ما همره باشید.

قیمت پرواز هواپیما تهران اصفهان

شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا قیمت پرواز تهران اصفهان در ایام مختلف سال متغیر است؟ باید دانست که قیمت بلیط هواپیما همانند بلیط اتوبوس همیشه نرخ ثابتی نداشته و متأثر از عوامل مختلفی همچون ایرلاین، زمان پرواز، کلاس پرواز و نوع پرواز می‌باشد. درصورتی‌ که یکی از عوامل ذکر شده دچار تغییر شوند، قیمت پرواز تهران اصفهان نیز گران و یا ارزان خواهد شد. درصورتی‌که به دنبال خرید بلیط پرواز تهران اصفهان هستید کافی است به وب‌سایت پرواز با تو مراجعه کرده و بلیط موردنظرتان را بخرید.

بهترین زمان خرید پرواز تهران‌ اصفهان

پرواز تهران اصفهان | رزرو پرواز لحظه آخری تهران اصفهان

اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به دلیل داشتن معماری خاص توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. همچنین آب‌وهوای مناسب این شهر و گذشتن زاینده‌رود از دل آن از دیگر عوامل جذب گردشگراند. اگر قصد دارید که پرواز ارزان تهران اصفهان را بخرید بهترین زمان سفر به این منطقه زمستان می‌باشد؛ اما اگر به دنبال لذت بیشتر هستید بهترین زمان خرید پرواز تهران اصفهان فصل بهار خواهد بود. اصفهان به‌عنوان استانی خشک، آب‌وهوای نسبتاً سردی در زمستان داشته و باز بودن مدارس نیز موجب کاهش تعداد تقاضا برای سفر به این شهر می‌شود؛ درنتیجه قیمت پرواز تهران اصفهان در این زمان ارزان‌تر از دیگر ایام است.

انواع پرواز تهران اصفهان

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت پرواز تهران اصفهان، نوع پرواز است. به‌طور کلی پرواز به 3 دسته سیستمی، چارتری و لحظه آخری تقسیم‌بندی می‌شود.

پرواز سیستمی تهران اصفهان

بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند تا در ایام تعطیل و عید نوروز به سفر بروند به همین دلیل خرید پرواز سیستمی تهران اصفهان می‌تواند گزینه مناسبی برای سفر باشد. این نوع بلیط ها از مدت‌ها قبل از پرواز ارائه می‌شوند درنتیجه شما به‌اندازه کافی زمان برای خرید آن دارید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که بلیط سیستمی توسط ایرلاین ها قیمت‌گذاری می‌شوند و این امر موجب ثبات قیمت بلیط و نرخ مناسب آن شده است. در صورت خرید پرواز سیستمی تهران اصفهان نرخ آن برای کودکانتان به‌صورت نیم‌بها محاسبه‌ می‌شود و می‌تواند تا حد زیادی از هزینه‌های سفرتان کم کند.

پرواز چارتری تهران اصفهان

خرید بلیط ارزان قیمت برای تمام افراد لذت‌بخش است و شما به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین پرواز تهران اصفهان را بخرید. همانطور که می‌دانید یکی از ارزان‌ترین انواع بلیط های موجود، پرواز چارتری تهران اصفهان است. مسیر پروازی تهران اصفهان به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین خطوط هوایی، همیشه توسط چارترکنندگان مورد رصد قرار می‌گیرد و آژانس‌های هواپیمایی اقدام به پیش‌خرید صندلی هواپیماها می‌کنند. بلیط های پیش‌خرید شده در زمان مناسب قیمت‌گذاری و ارائه می‌شوند و به هر اندازه که تقاضای بلیط اصفهان بالاتر باشد، قیمت بلیط تهران اصفهان نیز گران‌تر خواهد بود. اگر به دنبال خرید بلیط چارتری ارزان هستید بهتر است در ایام عادی سال به اصفهان بروید.

پرواز تهران اصفهان | رزرو پرواز لحظه آخری تهران اصفهان

پرواز لحظه آخری تهران اصفهان

خرید پرواز چارتری برای برخی از افراد باز هم گران است به همین دلیل ما گزینه دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر به دنبال خرید ارزان‌ترین پرواز موجود هستید، بهترین راه مراجعه به سایت پرواز با تو و خرید بلیط لحظه آخری تهران اصفهان است زیرا این نوع بلیط ها تنها چند ساعت قبل از پرواز ارائه می‌شوند و بسیار ارزان‌اند. توجه داشته باشید که خدمات پروازی ارائه‌ شده در طول مسیر در این نوع بلیط ها هیچ تفاوتی با بلیط سیستمی و چارتری نداشته و مطمئناً سفری امن را تجربه خواهید کرد.

خرید اینترنتی پرواز تهران اصفهان

امروزه خرید کردن به صورت اینترنتی طرفداران زیادی در میان مردم پیدا کرده است؛ چراکه با استفاده از این روش شما خواهید توانست تا حد زیادی در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. مقایسه قیمت بلیط ها می‌تواند شما را با انواع بلیط و ایرلاین ها آشنا کند. درصورتی‌ که به دنبال خرید بلیط خاص از ایرلاینی مشخص هستید، می‌توانید با استفاده از فیلتر موجود در سایت پرواز با تو بلیط موردنظر خود را تهیه کنید.

منبع: https://parvazbato.com/tehran-isfahan-flight

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها